JAKICH ZAPACHÓW OŻNA UŻYWAĆ Z AROMATYZEREM ZOE?
Można używać dowolnych zapachów i olejków zapachowych, pod warunkiem że nie zawierają alkoholu (Alkohol może zniszczyć powłokę) i są w pełni rozpuszczalne w wodzie. Urządzenia zniszczone w ten sposób nie podlegają gwarancji.
ILE KROPEL OLEJKU NALEŻY UŻYĆ?
Zalecamy dodanie 2-3 kropel do wody. Ilość kropli można zwiększać lub zmniejszać w celu uzyskania zadowalającego efektu.
JAK ZMIENIĆ ZAPACH W ZOE ABY NIE POMIESZAŁ SIĘ Z POPRZEDNIM?
Odkręć pokrywę Zoe i całkowicie opróżnij zbiornik na wodę. Wilgotną szmatką wytrzyj do sucha zbiornik na wodę. Upewnij się, aby do wylotu pary nie dostała się woda. Następnie napełnij Zoe ponownie wodą i dodaj nowy zapach.
JAK CZYŚCIĆ ZOE?
Przed przystąpieniem do konserwacji oraz po każdym użyciu, należy wyłączyć urządzenie i wyjąć przewód sieciowy z gniazdka. Przed przystąpieniem do czyszczenia aromatyzera Zoe, należy odłączyć przejściówkę od gniazdka sieciowego. Uwaga: Nigdy nie należy zanurzać urządzenia w wodzie (ryzyko zwarcia elektrycznego).
UMYCIE Z ZEWNĄTRZ POLEGA NA WYTARCIU URZĄDZENIA WILGOTNĄ SZMATKĄ I DOKŁADNYM OSUSZENIU.
Czyszczenie wnętrza: teraz można oczyścić membranę ultradźwiękową przy użyciu płynu czyszczącego i odkamieniającego do nawilżaczy Stadler Form lub innego tradycyjnego, domowego środka do usuwania kamienia. Nie skrobać osadów z membrany ostrymi przedmiotami. W przypadku osadów trudnych do usunięcia, zalecamy kilkukrotne odkamienienie urządzenia. Po usunięciu kamienia, wypłukać i dokładnie osuszyć podstawę urządzenia
CZY ZOE MOŻE BYĆ UŻYWANA Z PROGRAMATOREM CZASOWYM?
Nie, po przerwie w dostawie zasilania aromatyzer Zoe należy uruchomić ręcznie, przez wciśnięcie przycisku włącznika.
JAK MOGĘ ZWIĘKSZYĆ INTENSYWNOŚĆ ZAPACHU W AROMATYZERZE ZOE?
Oto lista zaleceń, które wpływają na intensywność zapachu: Zwiększ ilość kropli olejku / zapachu w dyfuzorze Wypróbuj różne rodzaje zapachów / olejków eterycznych. Jak intensywny jest zapach, zależy głównie od jakości samego olejku (syntetycznego, naturalnego, składników itp.). Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze rezultaty osiąga się dzięki 100% czystym olejkom eterycznym o wysokiej jakości i koncentracji. Temperatura w pomieszczeniu i wilgotność względna powietrza mają wpływ na to, jak zauważalny jest zapach. Im bardziej suche środowisko, tym mniej zauważalny jest zapach. Wysoki wskaźnik wentylacji powietrza (otwieranie okien i / lub ogrzewanie / klimatyzacja) ma bezpośredni wpływ na zapach, ponieważ sprawia, że szybciej znika. Zmniejszenie wentylacji powietrza pomaga zwiększyć czas, w którym zapach pozostaje w powietrzu, a tym samym jest dłużej odczuwalny. Upewnij się, że aromatyzer jest umieszczony w miejscu, w którym zapach jest najbardziej zauważalny, najlepiej na wysokości co najmniej 70 cm nad podłogą. Wyczyść wnętrze aromatyzera przynajmniej raz w tygodniu.
WODA W ZBIORNIKU ZOE JEST GORĄCA, CZY TO NORMALNE?
To normalne, że woda wewnątrz aromatyzera nagrzewa się podczas pracy. W zależności od urządzenia i ilości wody pozostałej w urządzeniu temperatura może wahać się od 30 ° C do 65 ° C. Zdecydowanie zalecamy, aby urządzenie było przykryte pokrywą. Aby uzupełnić wodę lub olejek eteryczny, wyłącz urządzenie, odłącz zasilacz i dopiero wtedy zdejmij pokrywę, aby napełnić dyfuzor aromatu. Nigdy nie otwieraj pokrywy podczas pracy!
CZY ZOE WYŁĄCZY SIĘ AUTOMATYCZNIE GDY ZBIORNIKU ZABRAKNIE WODY?
Urządzenie wyłącza się automatycznie, gdy pojemnik na wodę jest pusty.
CO POWINIENEM ZROBIĆ, JEŚLI ZOE ZACZNIE MIGAĆ I WYŁĄCZY SIĘ?
1. Odłączyć Zoe od zasilania.
2. Opróżnić zbiornik wody Zoe i wypłukać go ciepłą wodą.
3. Ponownie podłączyć urządzenie Zoe.
4. Nacisnąć i przytrzymać przycisk LED, a następnie nacisnąć przycisk ON/OFF.
5. Przytrzymać oba przyciski przez około 2-3 sekundy.
6. Następnie dioda LED powinna mignąć dwukrotnie.
7. Napełnić Zoe wodą i włączyć aromatyzer ponownie.
Nie zalecamy używania Zoe wyłącznie z destylowaną wodą.
JAK NALEŻY CZYŚCIĆ ZOE?
Pojemnik na wodę można wyczyścić za pomocą zwykłego domowego odkamieniacza. Odkamieniacz należy wymieszać z wodą zgodnie z instrukcjami podanymi na opakowaniu. Nie próbuj usuwać osadów kamienia z membrany za pomocą twardego przedmiotu. W przypadku uporczywych osadów kamienia zalecamy powtórzenie procesu odkamieniania kilka razy z rzędu. Upewnij się, że do otworu wylotu powietrza nie dostała się woda. Po odkamienianiu ostrożnie wypłucz podstawę i dokładnie ją wysusz. Regularnie czyść górną część wilgotną szmatką.
CZY MOGĘ UŻYWAĆ ZOE BEZ KABLA?
Nie, Zoe nie posiada baterii i musi być podłączony do odpowiedniego źródła zasilania. Dzięki dołączonemu adapterowi i kablowi USB, Zoe jest mobilny i można go podłączyć do gniazdka elektrycznego za pomocą adaptera oraz do komputera lub zewnętrznego źródła zasilania (akumulator 10 000 mA / power bank) za pomocą kabla USB.
CO NALEŻY ZROBIĆ, JEŚLI PŁOMIEŃ ZOE STAJE SIĘ SŁABO WIDOCZNY?
Upewnij się, że ściemniacz LED jest wyłączony (naciśnij kilkukrotnie prawy przycisk z przodu: normalny - przyciemniony - wyłączony).
Jeśli na membranie znajdują się osady kamienia, mgiełka Zoe może być mniej wyraźna lub słabsza. W takim przypadku należy dokładnie wyczyścić i odkamienić Zoe, zwracając szczególną uwagę na membranę. Zalecamy ostrożne przecieranie membrany wacikiem nasączonym odkamieniaczem, aż do usunięcia całego kamienia. Pod żadnym pozorem nie należy próbować usuwać osadów kamienia z membrany za pomocą twardego lub spiczastego przedmiotu!
Po wyczyszczeniu dokładnie spłukać czystą wodą.
Upewnij się, że podczas czyszczenia lub płukania do otworu wylotu powietrza (2) nie dostała się woda.