
KONFIGURACJA POŁĄCZENIA WIFI
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz podłączyć swoje urządzenie Stadler Form za pomocą aplikacji Smart Life - Smart Living. Monitoruj jakość powietrza i steruj swoim urządzeniem Stadler Form w dowolnym miejscu.
APLIKACJA SMART LIFE
Aplikacja Smart Life - Smart Living jest centrum sterowania dla wszystkich urządzeń inteligentnego domu. Możesz używać tej aplikacji do sterowania wszystkimi urządzeniami wyposażonymi w chip Tuya. Aby sterować urządzeniem za pomocą aplikacji, musisz posiadać konto. Zacznij od pobrania aplikacji z App Store lub z Google Play, a następnie zainstaluj ją.
TE URZĄDZENIA STADLER FORM MOGĄ BYĆ OBSŁUGIWANE PRZEZ APLIKACJĘ
Wsparcie
Roger lub Roger big: Jeśli symbol WiFi na wyświetlaczu świeci się stale, to urządzenie jest połączone z aplikacją.
Eva: Jeśli wskaźnik poziomu wody z przodu urządzenia świeci się i Eva jest widoczna w aplikacji, to znaczy, że nawilżacz Eva jest podłączony
Eva: Jeśli wskaźnik poziomu wody z przodu urządzenia świeci się i Eva jest widoczna w aplikacji, to znaczy, że nawilżacz Eva jest podłączony
Urządzenie może zostać odłączone od aplikacji w dość prosty sposób. Wejdź do aplikacji i usuń urządzenie. Alternatywnie można też przytrzymać przycisk WiFi na urządzeniu Stadler Form Roger lub Roger big przez 3-5 sekund. Gdy przycisk zacznie migać, wiadomo, że urządzenie nie jest już połączone z aplikacją.
Nie, tylko jedno konto może być powiązane z urządzeniem. Jednak dostęp do konta może mieć więcej niż jedna osoba.
Po połączeniu się z aplikacją Smart Life - Smart Living, dane pomiarowe wyświetlane są w aplikacji po kilku sekundach.
Upewnij się, że:
• czy urządzenie Stadler Form jest prawidłowo podłączone do zasilania i włączone,
• czy smartfon jest połączony z WLAN i Bluetooth,
• czy sieć bezprzewodowa jest włączona w urządzeniu Stadler Form. Jeśli nie, przytrzymaj przycisk WiFi na Roger i Roger big przez 3 sekundy. Odłączyć urządzenie, podłączyć ponownie i odłączyć od zasilania.
• czy urządzenie Stadler Form jest prawidłowo podłączone do zasilania i włączone,
• czy smartfon jest połączony z WLAN i Bluetooth,
• czy sieć bezprzewodowa jest włączona w urządzeniu Stadler Form. Jeśli nie, przytrzymaj przycisk WiFi na Roger i Roger big przez 3 sekundy. Odłączyć urządzenie, podłączyć ponownie i odłączyć od zasilania.
Nie, urządzenia Stadler Form nie mogą być obecnie zintegrowane z HomeKit.
• Zrestartuj swój telefon komórkowy.
• Wyłącz router lub WiFi, odczekaj 30 sekund, a następnie włącz je ponownie. Następnie można ponownie spróbować dodać urządzenie automatycznie, jak opisano w instrukcji.
• Jeśli komunikat nadal występuje, dodaj urządzenie ręcznie.
• Wyłącz router lub WiFi, odczekaj 30 sekund, a następnie włącz je ponownie. Następnie można ponownie spróbować dodać urządzenie automatycznie, jak opisano w instrukcji.
• Jeśli komunikat nadal występuje, dodaj urządzenie ręcznie.